رازعشق...وصیت من
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : ABD

رازعشق

واژه ی غریبی است ..

واژه ای که روزها وشایدم ماههاست با آن خو گرفته ام چه سخت است انتظار مرگ..

هر صبح طلوعی دیگراست بر انتظار فرداهای من..

*************

خواهم ماند تنها در انتظار توای رازعشق..

چرا نوشتم در برگ تنهایم بی تو٬ نمی دانم شاید روزی بخوانند بر تو عشق مرا..

********

روزی خواهی آمد سراغم . گریان نمی مانم٬ خندانم برای ورودت ای راز عشق ..

به یادت دل از دنیا می کنم ونامه ی جدایی را می خوانم نه یکبارنه ده بار بلکه صدها بار..

*****

روزی خواهم آمد سویت .. وجودم پرخواهد شد  سراسراز عشق ات واشک شوق دیدارت بر گونه هایم روانه خواهند شد.. تنها می گویم  دوستت دارم خدا و همیشه در قلب خواهی بود

*

اگه روزی گفتند که شکست عشقی خورده ام تو با خنده به انها بگو که من عاشق فرد خاصی نبودم که با رفتن او ناراحت شوم یا شکست بخورم .با لبخند معنی داری به انها بگو که من عاشق عشق بودم و همیشه عشق جاودانه است و هیچ گاه من را تنها نمی گزارد .حتی حالا که همه من را تنها رها کردند و رفتند.این موهبتی است از خالق عشق که به من به خاطر دل بی کینه ای که همه شاهد ان بودند عطا نموده ...بگو ...بگو...با اشک همراه لبخند بگو...که عشق مرا در اغوش گرفته و مرا به پیش عاشق ترین عاشقان می برد...عاشقتم خدای من...(وصییت من)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان